Kilnus žmogus

Lina Pankratjevaitė

Liksiu aš Žemėj su Saule,

Su jos nuostabiaisiais vaikais:

Apgobta meile, vėju šiltuoju,

Švelniais spinduliais.

Dėkosiu kas dieną už grožį ir viltį-

Davusius prasmę gyventi.

Neskriausiu, nežeisiu į širdį

Žemei – Motulei savai.

Galvą priglausiu prie medžio kamieno,

Kuris vienas supranta mane.

O Drauge Didysis kiekvieno –

Sužeidė blogas Žmogėnas tave!

Nesijaudink, pridėsiu ranką prie tavo žievės –

Nutiesiu kelią iš savos širdies .

Ir su džiaugsmo ašara veide

Tolyn aš iškeliausiu , Žeme , o miela.

Eidama sutiksiu sraunųjį upelį,

Su šiukšlėmis jo viduje .

Skubiai atliksiu mažą aš darbelį –

Išvalysiu atliekas jame.

Skaidri banga atšokusi nuo skardžio

Šaltais purslais suspindi maname veide.

Ir upelis linksmas nučiurlena

Sena savo vaga…

Laiminga širdimi keliausiu aš mišku,

Išvysiu lizdą paslaptingą paukščio,

Kuriam rauda mažųjų našlaitėlių

Skausmingai širdį man suspaudžia.

Susiglaudę tam lizde

Slepiasi šešiese.

Pražiotus snapelius

Jie į viršų tiesia.

Vargšai gyvūnėliai

Nebeturi jau mamyčių,

Nes Žmogus jas tyliai tyliai

Pavertė skaniu garnyru.

Prisiglaudus prie našlaičių,

Jiems žadėjau nuoširdžiai:

– Saugosiu Jus mažieji

Stebuklingi Žemės kūriniai.

Atstosiu Jums tėvą , mamą,

Suteiksiu ir pastogę gerą,

Tik Jūs atleiskit , mažutėliai,

Žemės žmogui niekadėjui …

Pasistengsiu Jus globoti ,

Kad ir kiek man tai kainuotų :

Nemiegosiu , nieko nedarysiu –

Tik sąžinę žmogaus “valysiu”…

Ir pasieksiu per amžius keturis penkis,

Kai Žmogus Jums nieko nedarys –

Jo švelni ranka bus

Kilnių tikslų tik vedama.

Reklama

Parašykite komentarą

