Medžio išgelbėjimas

Ugnė Mečionytė

Dabar žmonės daug kalba apie švarią gamtą, kad reikia rūšiuoti šiukšles. Tačiau tai tik tuščios kalbos, nes tik nedidelė dalis žmonių užsiima aplinkos tvarkymu. Gamtą teršia įvairios gamyklos, cheminės medžiagos, laukuose besimėtančios atliekos. O dabar norėčiau papasakoti istoriją apie tai, kaip tie keli žmonės, kurie daugiau darė nei kalbėjo, mane išgelbėjo nuo nelaimingos medžių mirties. Kažkada aš buvau mažas medelis tarp didelių medžių. Svajojau užaugti ir būti pats didžiausias medis. Tačiau laikui bėgant aplink vis daugėjo šiukšlių. Su kiekviena diena žmonės šiukšlindavo vis labiau ir daugiau, o tų visų įvairių pakelių, pakuočių nesusirinkdavo. Daug medžių supuvo ir išgriuvo. Žmonės pradėjo nebesilankyti parke, nes čia, kur pažvelgsi, buvo pilna įvairiausių atliekų. O tas atliekas juk jie patys čia ir išmėtė! Laikui bėgant visi medžiai supuvo ir pradėjo skleisti nemalonų kvapą. Likau tik aš vienas. Man jau atrodė, kad ir aš savo gyvenimą baigsiu kaip kiti medžiai. Aš galvojau, kad mano svajonė užaugti dideliu ir stipriu medžiu ir išliks tik svajone. Bet po kiek laiko aplink gyvenantys žmonės ėmė galvoti, kad reikia sutvarkyti parką. Jau kitą dieną jie atėjo su šiukšlių maišais ir grėbliais pasirengę viską sutvarkyti. Vaikai rinko šiukšles, vyresnieji surinko tuos vargšus supuvusius medžius. Viską sutvarkę žmonės pamatė, kad liko tik vienas medis. Jie pasitarė ir jau kitą dieną pradėjo sodinti medelius. Tačiau jiems atrodė, kad dar kažko trūksta. Taigi jie įrengė vaikams žaidimų aikštelę, pastatė suoliukų. Svarbiausia ką jie padarė, tai prie kiekvieno suoliuko pastatė po šiukšliadėžę. Dabar kiekvieną saulėtą popietę jie čia susirenka ir džiaugiasi padarytu geru darbu. Kiekvieną vakarą parko geradariai iš kiekvienos šiukšliadėžės surenka šiukšles ir išmeta jas į konteinerius. Aš labai dėl to džiaugiuosi! Dėl jų gero darbo išsipildė ir mano svajonė. Dabar aš esu pats didžiausias medis. Bet nepaisant visko aš turiu kitą labai didelį troškimą: aš norėčiau, kad visi žmonės apsidairytų aplink ir suprastų, kad šiukšlinti yra blogai. Mes, visi medžiai, trokštame, kad žmonės nebeterštų gamtos. To nori visi augalai, nukentėję nuo taršos. Mes, medžiai, ir visi kiti augalai siūlome žmonėms nebešiukšlinti, nes nuo to nėra geriau nei jiems, nei gamtai. Rūšiuokite šiukšles, tvarkykite aplinką ir pasaulis bus gražesnis.

Parašykite komentarą

